Her finner du svar på spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt medlemskap hos oss. Du kan også benytte deg av forstørrelsesglasset øverst på siden for frisøk.
Har du spørsmål om oppsigelse eller andre spørsmål som omfatter ditt medlemskap bruk følgende mailadresse:
medlemsservice.larvik@spenst.no
Ofte stilte spørsmål
Avslutte medlemskap
Sikker på at frys ikke er ett alternativ?
Det kan være lurt å undersøke våre fryskriterier før du sier opp medlemskapet. Er du gravid, har skade eller lignende er det mulig å fryse medlemskapet.
Se våre frysregler her:
Frys av medlemskap
Ved oppsigelse mister du oppsparte poeng i vårt bellønningsprogram, og du må starte på våre ordinære priser og innhold i medlemskap om du ønsker å bli medlem igjen ved en senere anledning.Hvis du ønsker å gå videre til avslutning av medlemskapet, må vi ha dette skriftelig via signering av oppsigelsesskjema ved oppmøte i resepsjonen eller skriftlig på mail.
Stoppdato kan tidligst være ut oppsigelsestiden (ut kommende måned). Har du bindingstid, kan medlemskapet først stoppes når denne utløper.
Du vil motta en oppsigelse på e-post når denne er registrert. Mottar du ikke en bekreftelse innen 14 dager etter at din oppsigelse er levert, ta kontakt med SPENST Larvik Sentrum.
Har jeg angrerett på kjøp av medlemskapet?
Du har rett til å angre medlemsavtalen ved å gi skriftlig beskjed om bruk av angrerett til Spenst Larvik innen 14 dager etter inngåelse av medlemsavtalen. Dette gjelder kun dersom medlemskapet er inngått utenfor senteret iht. angrerettloven. Dette gjelder også for medlemskap som er kjøpt på nett.
Ønsker du å komme i kontakt med oss for behandling av angrerett, send mail til medlemsservice.larvik@spenst.no. Vi behandler din forespørsel så raskt som mulig. Hvis du vet at du er innenfor angrefristen på 14 dager kan du legge ved ditt kontonummer for tilbakebetaling av innbetalt beløp, slik at behandlingen går raskere.